Ukusna i Hranljiva Alternativa Testa za Picu

Kako napraviti zdravo testo za picu? Ukusna i hranljiva alternativa

Zdrava ishrana je nešto čemu većina ljudi stremi. Naravno, mora se reći da je to lakše nego ikada zbog svih opcija koje imamo na raspolaganju.

Oni koji se spremaju da promene svoju ishranu, a bas im teško ide da se odreknu određenih jela, obično traže zdravije alternative. Mora se reći da to nije moguće u svakoj situaciji.

Ali ono gde je moguće je, omiljeno jelo mnogih ljudi, pica. Pica ima beskonačno varijanti, i teško je o tome pričati generalno.

Ono o čemu možemo pričati jeste kako napraviti zdravo testo za picu koju možete jesti i za doručak.

Naišao sam na perfektan recept za zdravo testo za picu koje neće oduzeti nijedan ugodjaj karakterističan za klasičnu varijantu.

Recept za zdravo testo

Recept za Zdravo Testo za picu

  • 200 grama brašna
  • 2 kašike maslinovog ulja
  • 120 mililitara kisele vode
  • Kašičica soli
  • Kašičica sode bikarbone

Priprema

  • Mesiti glatko, uz postepeno dodavanje vode
  • Razviti ga tanko i staviti u pekač/pleh za picu
  • Peći oko 10 minuta, na 180°C, dok ne dobije koricu
  • Zapečeno testo premazati sokom od paradajza

Fil

Najibolja zdrava alternativa za pica Fil

Fil za picu ima beskonačno varijanti, ali kad smo već na ovoj temi, odlučio sam da podelim zdrav fil koji možeze uklopiti sa zdravim testom:

  • Paradajz sok
  • Nemasni sirevi:
    • Mladi sir
    • Mocarela
  • Povrće:
    • Luk
    • Tikvice
    • Paradajz
    • Paprika
    • Rukola
  • Jaja
  • Suhomesnato po izboru
  • Začini:
    • Ruzmarin
    • Origano
    • Vlašac
    • Majčiba dušica

Posle dodavanja fila vratite picu u rernu na još 10 minuta.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

4  +  5  =  

Možda vam se svidi i ovo